.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پيام تسليت نماينده ولي فقيه و استاندار مازندران به مناسبت در گذشت پدر شهيدان طوسي
این پدر مبارز و فداکار و ذاكر اهل بيت عليهم السلام كه خود در عرصه دفاع مقدس حاضر بود در مسير حفظ و حراست از دستاوردها و ارزش‌های متعالی انقلاب اسلامی مجاهدانه تلاش كرد، با عزت و سربلندي زيست و در این مسیر نورانی و الهي سه فرزند رشيد و برومند ...

شمال نیوز: در پی درگذشت  پدر شهيدان طوسي، از سوی آيت الله طبرسي نماينده ولي فقيه در مازندران و ربيع فلاح جلودار استاندار مازندران پیام مشترکی صادر شد.

به گزارش روابط عمومی استانداری، متن پیام بدین شرح میباشد.



انا لله و انا الیه راجعون
«يا ايتها النفس المطمئنه ارجعي الي ربك راضيه مرضيه»

سلام و درود خدا بر خانواده هاي وارسته و عزيز شهدا كه با تقدیم فرزندان برومند ، رشید و مومن خویش برای سربلندی و اعتلای ایران اسلامی، از هیچ فداکاری و مجاهدتی دریغ نکردند.
درگذشت ابوالشهدا ، اسوه صبر و ایثار و مقاومت شاد روان حاج محمدعلی طوسی والد بزرگوار شهیدان گرانقدر محمدحسین، محمدحسن«قائم‌مقام لشکر ۲۵ کربلا» و محمدابراهیم طوسی موجب تألم و تاثر گرديد.

این پدر مبارز و فداکار و ذاكر اهل بيت عليهم السلام كه خود در عرصه دفاع مقدس حاضر بود در مسير حفظ و حراست از دستاوردها و ارزش‌های متعالی انقلاب اسلامی مجاهدانه تلاش كرد، با عزت و سربلندي زيست و در این مسیر نورانی و الهي سه فرزند رشيد و برومند خود را تقدیم اسلام و انقلاب نمود که یاد و نامشان در تاریخ پرافتخار ایران اسلامی و ديار علويان مازندران سرافراز برای همیشه ماندگار و جاودانه است.

اينجانبان در گذشت اين عزيز سفر كرده را در آستانه اربعين حسيني تسليت و تعزيت گفته و از درگاه ایزدمنان برای آن مرحوم رحمت واسعه الهی، همنشینی با سيد و سالار شهيدان كربلا حضرت ابا عبدالله الحسين (ع) و فرزندان شهیدش و برای عموم بازماندگان صبرجميل و اجر جزيل مسألت مي نمائيم .

نورالله طبرسي نماينده ولي فقيه در مازندران 

ربيع فلاح جلودار استاندار مازندران


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

محمد پردل 29 آبان 1395
ان شاالله خدا رحمتش کند و با فرزندان شهیدش محشورش گرداند .

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.905 seconds.